Hygiëa doet mee met de Rabo Clubkas Campagne

Door Aukje Broers op 4 september 2017 in Nieuws met Geen berichten

Hygiëa doet mee aan de Rabo Clubkas Campagne van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Van woensdag 25 oktober tot en met woensdag 8 november 2017 kunnen leden van deze bank stemmen op de vereniging van hun keuze.  Ieder van de Rabobank Rijn en Heuvelrug ontvangt per e-mail een unieke stemcode waarmee je vijf stemmen kunt uitbrengen. Je mag maximaal twee keer op dezelfde vereniging stemmen. Dus stem in elk geval ook op Hygiëa!

Let op: alleen leden van Rabobank Rijn en Heuvelrug mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Je kunt controleren of je al lid bent via Rabo Internetbankieren. Bij ‘uw gegevens’ staat dan de laatste tabel van ‘persoonlijke gegevens’ of je lid bent van de Rabobank of niet.

Ben je nog geen lid, maar wel klant? Dan kun je lid worden t/m 20 oktober 2017. Het lidmaatschap aanvragen kan via www.rabobank.nl/rh, onder het kopje ‘De voordelen van het lidmaatschap’.

Met de bijdrage uit de Rabo Clubkas Campagne kunnen wij nieuwe turnmaterialen aanschaffen voor de club. Alvast bedankt voor al jullie stemmen!

Geen berichten meer toegestaan