Hygiëa zoekt bestuursleden!

Door Aukje Broers op 15 september 2017 in Nieuws met Geen berichten

Gymnastiekvereniging Hygiëa groeit nog steeds en heeft meer dan 500 leden. Met ruim 20 (betaalde) trainers en assistenten verzorgt Hygiëa bijna 40 lessen per week in Zeist en Werkhoven voor kinderen en volwassenen. We zijn op zoek naar enthousiaste mensen die het bestuur willen helpen! Vind jij het leuk om je actief in te zetten voor de vereniging en heb je af en toe een paar uur in de week tijd? Dan komen we graag met je in contact.

WAAROM HELPEN?

We hebben al vaker gevraagd of er mensen zijn die het bestuur willen versterken. Tot op heden denkt iedereen: laat een ander dat maar doen. Maar hoe meer ouders een taak op zich nemen hoe minder tijd het kost! Kinderen vinden het vaak leuk als ouders betrokken zijn. Het geeft je meer inzicht in de club waar jij of je kind graag traint. De gemeente Zeist heeft een actief sportbeleid. Het is erg leuk om daar betrokken bij te zijn. Gaat je kind met plezier naar turnen, doe dan wat terug voor de club!

We kunnen mensen gebruiken voor activiteiten als:

• Sponsoring;
  • Financiële zaken;
  • Meehelpen bij wedstrijden en activiteiten zoals Avondvierdaagse;
  • Organiseren van activiteiten zoals het kamp en Sinterklaasfeest.

Voor meer informatie of een kennismaking kun je mailen naar info@gymvereniginghygiea.nl. De namen van bestuur en trainers vind je onder het kopje ‘Over ons’.

Geen berichten meer toegestaan