Turnkleding

Ons verenigingspakje voor meisjes is van marineblauw velours met lange mouwen in marine-kobalt glittervelours. Op het bovenlijfje zitten zilveren strass-steentjes. Voor de jongens zijn de pakjes van hetzelfde materiaal, maar zonder strass-steentjes. Voor de jongens hoort daarbij nog een short. De turnpakjes zijn van goede kwaliteit en bedoeld voor jeugdleden om in te turnen tijdens de lessen en recreatiewedstrijden. Bij deelname aan recreatiewedstrijden zijn de pakjes verplicht. Bij de pakjes horen witte turnschoentjes, die u in elke reguliere sportzaak kunt kopen.

turnpakje-meisjesturnpakje-jongens

Turnpakje bestellen

Een verenigingspakje kunt u op elk moment online bestellen bij Tematurn. Volg de onderstaande instructie en krijg uw pakje in enkele dagen thuisbezorgd.

Meisjes Jongens
Ga naar: www.tematurn.nl www.tematurn.nl
Klik links in het menu op: Turnpakjes Turnkleding heren
Klik vervolgens op: Professional Turnkleding heren velours
Scroll omlaag en klik op: Pakje V298 Turnpak heren B7
Kies de juiste maat en: Bestel Bestel
Klik op: Turnkleding heren
Klik op: Turn shorts
Klik op: Short B50
Klik op: Bestel
Turnpakje lange mouw en glitters: 48 euro Turnpakje + broekje samen: 54 euro

Tip 1: de pakjes vallen aan de kleine kant. Bestel liever 1 tot 2 maten groter, de pakjes zitten ook mooi als ze nog wat ruimer zijn en zo heeft u langer plezier van uw aanschaf!

Tip 2: Wanneer uw pakje/maat niet op voorraad is, kunt u het wél gewoon bestellen. De pakjes worden bijgemaakt en zijn meestal in enkele dagen klaar.

Tip 3: wanneer u meer pakjes tegelijk bestelt (bijvoorbeeld met andere ouders samen), betaalt u maar 1x verzendkosten. U kunt ook langsgaan bij Tematurn in Utrecht, zie website.

Turnpakjes verkopen

U kunt turnkleding onderling aanbieden en (ver)kopen via het Prikbord.