We gaan op kamp!

Door Aukje Broers op 1 september 2017 in Nieuws met Geen berichten

We gaan op kamp!

Dit jaar op 9 en 10 september toveren we het Bisonveld om in een sprookjeswereld. Het wordt een groot feest!

Voor degenen die zich hebben opgegeven alle​ ​gegevens​ ​op​ ​een​ ​rijtje:

Voor ​ ​6-9​ ​jarigen​:

Neem je matras, slaapzak en kussens en knuffel mee en zoek een plaatsje in het nachthok. Je bent om 14.00 uur welkom om je slaapplaats klaar te maken in de zaal. Meld je bij de ingang dat je aanwezig bent. Zondag om 11:00 uur is de gezamenlijke afsluiting van het sprookje daarna kunnen je ouders je ophalen.

Voor kinderen van​ ​10​ ​jaar​ ​en​ ​ouder​:

Jullie kunnen vanaf 13.30 uur hun tent opzetten op het circusterrein. Het is fijn als je ouders daarbij kunnen helpen.​ ​Wij​ ​gaan​ ​er​ ​vanuit​ ​dat​ ​als​ ​je​ ​in een​ ​tent​ ​wilt​ ​slapen,​ ​zelf​ ​voor​ ​een​ ​tent​ ​of​ ​een​ ​plekje​ ​bij​ ​iemand​ ​anders​ ​in​ ​de​ ​tent​ ​zorgt. Mocht​ ​dit​ ​een​ ​probleem​ ​zijn​ ​neem​ ​dan​ ​contact​ ​met​ ​ons​ ​op. Zondag om 11:00 uur na de gezamenlijke afsluiting kunnen de tenten weer worden afgebroken.

Belangrijk: Neem​ ​een​ ​kruk/stoel​ ​mee! Het is ook prettig om na het spelen in uit te rusten en lekker te zitten tijdens het eten.

Extra​ ​informatie:

We zijn op kamp en zijn aldoor buiten. Omdat het september is kan het overdag lekker weer zijn, maar ‘s avonds flink afkoelen. Doe goede dichte schoenen met sokken aan, dat is beter met spellen in het bos. Neem voor de avond dus warme kleding mee, een warme trui en lange broek. Mocht er regen voorspeld zijn neem dan laarzen en een regenjas mee.

Bereikbaar:

Wij zijn tijdens het kamp bereikbaar onder het nummer: 06-27030626 of 06-42703757

Voor die tijd kunt u voor vragen en informatie kun je terecht bij de leiding en op activiteiten@gymvereniginghygiea.nl

Meenemen:
– tandenborstel/tandpasta