Wedstrijden

turnwedstrijdOnderlinge wedstrijden

Voor alle meisjes en jongens van de vereniging worden elk jaar de ‘Onderlinge Wedstrijden’ georganiseerd. Deze wedstrijden, waarvoor in de lessen op een sportieve manier wordt getraind, zijn heel leuk voor de jeugdleden om aan mee te doen. We moedigen iedereen daarom aan om mee te doen!

3-4 kamp

Voor de jeugd recreatie is er daarnaast een jaarlijks 3-4 kamp. Op 3 of 4 toestellen turnen de kinderen in een groepje een oefening. Deze recreatieve wedstrijd, speciaal bedoeld voor meisjes en jongens die 1 keer per week naar gym gaan. Een gezellige, sportieve groepswedstrijd, waarin het plezier voorop staat en het meedoen belangrijker is dan het winnen!!

Het Eemland Turn Toernooi

Het Eemland Turn Toernooi, lijkt op het 3-4 kamp qua sportiviteit en gezelligheid. Het is ook een toernooi voor recreanten alleen wordt er nu individueel geturnd .

jongens selectieJeugdselectie turnen

De meiden en jongens van de jeugdselectie turnen in het wedstrijdseizoen een reeks van wedstrijden, waarvoor speciaal wordt getraind. Selectieleden doen in principe mee aan deze wedstrijden.

Voor vragen en informatie over wedstrijden kun je mailen naar: wedstrijden@gymvereniginghygiea.nl

Speciaal voor de selectiegroepen (meisjes/dames) is er een informatieboekje samengesteld. Hierin vind je allerlei praktische informatie zoals trainingstijden, telefoonnummers, wedstrijdkalender, niveaus, jurering, groepsindeling en regels & afspraken.

Informatieboekje selectie 2017-2017 downloaden >

Alle wedstrijden en gegevens waar ZGV Hygiëa aan meedoet vind je onder nieuws/evenementen > klik hier