Nieuws - pagina 1

Avond4daagse 2019

24 maart 2019 - Het is weer bijna zover! Van maandag 17 juni t/m donderdag 20 juni loopt Hygiëa weer gezellig mee tijdens de Zeister avond4daagse. In deze week vervallen alle jeugdlessen turnen.

Loop jij ook gezellig met ons mee? We lopen de 5 km en de 10 km.

Tonja Kost neemt na 35 jaar afscheid bij Hygiëa

11 maart 2019 - Bijna vijfendertig jaar heeft Tonja Kost lesgegeven bij gymnastiekvereniging Hygiëa. En al is ze de vijfenzeventig gepasseerd, het kost haar moeite om te stoppen. ‘Blijven bewegen is het belangrijkste,’ houdt ze haar leerlingen bij haar afscheid voor. ‘Want voor je het weet loop je achter een rollator.’
Contributie 2019

19 december 2018 - De contributie wordt in 2019 verhoogd. Op de pagina Lidmaatschap staan de nieuwe bedragen.
Uitslag Grote Clubactie en Rabobank Clubkas Campagne

26 november 2018 - De uitslag van de Grote Clubactie 2018 en de Rabo Clubkas Campagne is bekend. Met de Grote Clubactie hebben we dit jaar € 1010 euro binnen gehaald en met de Rabo-actie € 376,57. Samen een geweldig bedrag dat we goed kunnen gebruiken!
Aanmelden 3-4 kamp op 26 januari 2019

14 november 2018 - Op zaterdag 26 januari 2019 vindt de voorronde van de 3-4 kamp plaats in Amersfoort (Turn Inn). Deze recreatieve wedstrijd is speciaal bedoeld voor jongens en meisjes die 1 keer per week turnen. Je kunt je aanmelden tot 25 november 2018.
Pietengymfeest op woensdag 28 november 2018

06 november 2018 - Op woensdag 28 november 2018 kunnen de kinderen van Hygiëa (4 t/m 7 jaar oud) meedoen met het Pietengymfeest. Voor de peuters wordt er in de les aandacht aan besteed. Het Pietenfeest vindt plaats in het Binnenbos van 14.15-15.30 uur in de gymzaal in Kerckebosch in Zeist.
Lees meer ›
Kom in actie voor Hygiëa!

14 september 2018 - Hygiëa doet dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie en de Rabo Clubkas Campagne. De opbrengst kunnen we goed gebruiken om nieuwe materialen te kopen zoals een tumblingbaan. Jullie hulp is daarom hard nodig!
Rooster seizoen 2018-2019

17 augustus 2018 - Het rooster voor het nieuwe seizoen 2018-2019 staat op de website. De selectielessen beginnen weer op maandag 27 augustus. Alle overige lessen starten op maandag 3 september.