Nieuws - pagina 1

Buitenlessen jeugd verlengd tot 11 juli 2020

22 juni 2020 - We bieden twee extra lesweken aan. De laatste lesdag verschuift hiermee naar zaterdag 11 juli.
Foto's eerste buitenlessen

17 mei 2020 - Afgelopen week zijn de eerste buitenlessen op het Bisonveld gegeven. We hebben er een paar mooie foto's van!
Lees meer ›
Ook buitenlessen voor volwassenen en ouder- en kindgym

16 mei 2020 - In de week van 18 mei starten ook de ouder- en kindgym en de lessen voor volwassenen weer.
Opstarten buitenlessen Hygiëa

10 mei 2020 -

We gaan vanaf woensdag 13 mei weer sporten! De activiteiten vinden plaats in de buitenlucht (Bisonveld aan de Woudenbergseweg) en uitsluitend onder begeleiding van onze trainers.

Update hervatten lessen Hygiëa

02 mei 2020 - Hygiëa is bezig te bekijken hoe we lessen (gedeeltelijk) kunnen hervatten. De gemeente Zeist moet nog toestemming geven voor de plannen.
Lees meer ›
Bericht aan alle leden naar aanleiding van coronacrisis

30 maart 2020 - Er is een brief verstuurd aan alle leden over de contributiebetaling tijdens de coronacrisis.
Lees meer ›
Belangrijk: in verband met het coronavirus vervallen alle lessen

13 maart 2020 - Naar aanleiding van de op 12 maart 2020 bekendgemaakte richtlijnen van het kabinet en het RIVM adviseert de KNGU om geen verenigingsactiviteiten te organiseren. Het bestuur van Gymvereniging Hygiëa heeft besloten om dit advies op te volgen. Dit betekent concreet dat alle lessen van Hygiëa voorlopig vervallen.
Informatie 3-4 kamp zaterdag 15 februari 2020

07 februari 2020 - De informatie heeft even op zich laten wachten maar de indeling van de 3-4 kamp is bekend!

De wedstrijd vindt plaats op zaterdag 15 februari in Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59, 3927JP Scherpenzeel).