Nieuws - pagina 2

Update hervatten lessen Hygiëa

02 mei 2020 - Hygiëa is bezig te bekijken hoe we lessen (gedeeltelijk) kunnen hervatten. De gemeente Zeist moet nog toestemming geven voor de plannen.
Lees meer ›
Bericht aan alle leden naar aanleiding van coronacrisis

30 maart 2020 - Er is een brief verstuurd aan alle leden over de contributiebetaling tijdens de coronacrisis.
Lees meer ›
Belangrijk: in verband met het coronavirus vervallen alle lessen

13 maart 2020 - Naar aanleiding van de op 12 maart 2020 bekendgemaakte richtlijnen van het kabinet en het RIVM adviseert de KNGU om geen verenigingsactiviteiten te organiseren. Het bestuur van Gymvereniging Hygiëa heeft besloten om dit advies op te volgen. Dit betekent concreet dat alle lessen van Hygiëa voorlopig vervallen.
Informatie 3-4 kamp zaterdag 15 februari 2020

07 februari 2020 - De informatie heeft even op zich laten wachten maar de indeling van de 3-4 kamp is bekend!

De wedstrijd vindt plaats op zaterdag 15 februari in Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59, 3927JP Scherpenzeel).

Contributie 2020

19 december 2019 - De contributie wordt in 2020 verhoogd. Er is besloten tot een kleine verhoging van minimaal € 1 en maximaal € 2 per jaar (afhankelijk van het soort les).
Lees meer ›
Opbrengst Grote Clubactie 2019 bekend!

19 december 2019 - De Grote Clubactie 2019 heeft een fantastisch bedrag opgebracht: € 1943,80!
Meisjes Hygiëa succesvol bij voorwedstrijd D2 en D3

17 december 2019 - Op zaterdag 14 december 2019 werd in Amersfoort de eerste voorwedstrijd D2 en D3 gehouden.
Aanmelden 3-4 kamp op 15 februari 2020

11 december 2019 - Op zaterdag 15 februari 2020 vindt de voorronde van de 3-4 kamp plaats in Scherpenzeel. Deze recreatieve wedstrijd is speciaal bedoeld voor jongens en meisjes die één keer per week turnen. Je kunt je aanmelden tot 16 januari 2019.