Nieuws - pagina 4

Jaarverslag 2018 en notulen algemene ledenvergadering 11 april 2019

26 mei 2019 - Op 11 april 2019 is de algemene ledenvergadering gehouden en is het jaarverslag over 2018 gepubliceerd.
Onderlinge wedstrijden op zondag 30 juni 2019

21 mei 2019 - Op zondag 30 juni organiseert Hygiëa als afsluiting van het turnseizoen haar onderlinge wedstrijden in Het Binnenbos.
Avond4daagse 2019

24 maart 2019 - Het is weer bijna zover! Van maandag 17 juni t/m donderdag 20 juni loopt Hygiëa weer gezellig mee tijdens de Zeister avond4daagse. In deze week vervallen alle jeugdlessen turnen.

Loop jij ook gezellig met ons mee? We lopen de 5 km en de 10 km.

Tonja Kost neemt na 35 jaar afscheid bij Hygiëa

11 maart 2019 - Bijna vijfendertig jaar heeft Tonja Kost lesgegeven bij gymnastiekvereniging Hygiëa. En al is ze de vijfenzeventig gepasseerd, het kost haar moeite om te stoppen. ‘Blijven bewegen is het belangrijkste,’ houdt ze haar leerlingen bij haar afscheid voor. ‘Want voor je het weet loop je achter een rollator.’
Contributie 2019

19 december 2018 - De contributie wordt in 2019 verhoogd. Op de pagina Lidmaatschap staan de nieuwe bedragen.
Uitslag Grote Clubactie en Rabobank Clubkas Campagne

26 november 2018 - De uitslag van de Grote Clubactie 2018 en de Rabo Clubkas Campagne is bekend. Met de Grote Clubactie hebben we dit jaar € 1010 euro binnen gehaald en met de Rabo-actie € 376,57. Samen een geweldig bedrag dat we goed kunnen gebruiken!
Lees meer ›
Kom in actie voor Hygiëa!

14 september 2018 - Hygiëa doet dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie en de Rabo Clubkas Campagne. De opbrengst kunnen we goed gebruiken om nieuwe materialen te kopen zoals een tumblingbaan. Jullie hulp is daarom hard nodig!
Rooster seizoen 2018-2019

17 augustus 2018 - Het rooster voor het nieuwe seizoen 2018-2019 staat op de website. De selectielessen beginnen weer op maandag 27 augustus. Alle overige lessen starten op maandag 3 september.