Nieuws - pagina 5

Contributie 2019

19 december 2018 - De contributie wordt in 2019 verhoogd. Op de pagina Lidmaatschap staan de nieuwe bedragen.
Uitslag Grote Clubactie en Rabobank Clubkas Campagne

26 november 2018 - De uitslag van de Grote Clubactie 2018 en de Rabo Clubkas Campagne is bekend. Met de Grote Clubactie hebben we dit jaar € 1010 euro binnen gehaald en met de Rabo-actie € 376,57. Samen een geweldig bedrag dat we goed kunnen gebruiken!
Lees meer ›
Kom in actie voor Hygiëa!

14 september 2018 - Hygiëa doet dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie en de Rabo Clubkas Campagne. De opbrengst kunnen we goed gebruiken om nieuwe materialen te kopen zoals een tumblingbaan. Jullie hulp is daarom hard nodig!
Rooster seizoen 2018-2019

17 augustus 2018 - Het rooster voor het nieuwe seizoen 2018-2019 staat op de website. De selectielessen beginnen weer op maandag 27 augustus. Alle overige lessen starten op maandag 3 september.
Nieuwe website live!

08 juni 2018 - De website van Hygiëa is geheel vernieuwd! Dit betekent dat we voortaan ook onze nieuwsbrief digitaal gaan versturen. Je kunt je aanmelden via deze website (pagina Nieuwsbrief). Er wordt nog gewerkt aan een app. Ook het prikbord komt terug!

Heb je nog vragen of opmerkingen, ga dan naar het Contactformulier.

Hygiëa zoekt trainer voor selectiegroepen meisjes

01 juni 2018 - Heb je een licentie niveau 3 (een ALO-diploma) of hoger, heb je ervaring met het trainen van selectiegroepen en ben je enthousiast, dan zijn wij op zoek naar jou!
Avond4daagse 2018

21 mei 2018 - Van maandag 4 juni t/m donderdag 7 juni a.s. loopt Hygiëa weer gezellig mee tijdens de Zeister a4-daagse. In deze week vervallen alle jeugdlessen turnen. Loop jij ook gezellig met ons mee?! Dat kan, we lopen de 5 km en de 10 km.

Enquête veiligheid

15 mei 2018 - Veiligheid in de sport is een actueel thema. Studenten van de studierichting Integrale Veiligheid aan de Hogeschool Utrecht doen een onderzoek naar de veiligheid bij Hygiëa. Wij willen ook graag de mening van (de ouders van) onze leden horen.  Het beantwoorden van de vragen kost niet meer dan 5 – 10 minuten . Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Naar de enquête >