14 november 2018

Aanmelden 3-4 kamp op 26 januari 2019

Op zaterdag 26 januari 2019 vindt de voorronde van de 3-4 kamp plaats in Amersfoort (Turn Inn). Deze recreatieve wedstrijd is speciaal bedoeld voor jongens en meisjes die 1 keer per week turnen. Je kunt je aanmelden tot 25 november 2018.

Aanmelden 3-4 kamp op 26 januari 2019
Op zaterdag 26 januari 2019 vindt de voorronde van de 3-4 kamp plaats in Amersfoort (Turn Inn). Deze recreatieve wedstrijd is speciaal bedoeld voor jongens en meisjes die 1 keer per week turnen. Het is een gezellige, sportieve groepswedstrijd waarbij meedoen belangrijker is dan winnen! Voor de teams met de hoogste scores volgt er op 13 april nog de finale, te Scherpenzeel.

Wat is een 3-4 kamp:

De 3-4 kamp is een wedstrijd waarbij 3 of 4 toestellen aan bod komen. Je turnt in een groepje van 6 meisjes of 4 jongens. Als team ga je naar een toestel en om de beurt laat je één onderdeel zien. De toestellen zijn: brug (jongens: rek), balk (jongens: brug gelijk), mat en sprong. Er wordt gekeken naar de gezamenlijke prestatie/score van het hele ‘team’.

Opgave:

Deelnemen aan deze wedstrijd kost 3,00 euro. Je kunt je aanmelden door de strook van het formulier volledig in te vullen en samen met het geld (in gesloten envelop) in te leveren in de les. Graag uiterlijk 25 november inleveren. De leiding stelt de ‘teams’ samen en zal op de wedstrijddag aanwezig zijn om de kinderen te begeleiden.

De teams worden samengesteld o.b.v. leeftijd, niveau en volgorde van inschrijving. We proberen iedereen een plekje te geven in een passend team maar vol = vol. Als je in een team bent opgenomen, rekenen we echt op je komst! Als jij er niet bent, kan de rest van jouw team namelijk niet deelnemen.

Kleding:

Tijdens een groepswedstrijd is het extra belangrijk dat de deelnemers uniform gekleed zijn. Het verenigingspakje is bij deze wedstrijd verplicht. Heb je geen pak(je), probeer deze te lenen. Wil je een eigen verenigingspakje? Kijk dan op www.gymvereniginghygiea.nl/lessen/turnkleding. Klik op Turnkleding om (online) een nieuw pakje te kopen of kijk op Marktplaats voor een pakje dat je misschien kunt overnemen.

Zodra de indeling van de wedstrijd bekend is, word je hierover via email geïnformeerd. Vaak is dit wel pas kort voor de wedstijddag.

Namens bestuur en leiding,

Bianca Koppenol & Renate Dijkman