12 september 2020

De Grote Clubactie gaat weer van start!

Ook dit jaar doet Hygiëa jaar weer mee aan de Grote Clubactie. Help je club en (ver)koop zo veel mogelijk loten zodat we een nieuwe tumblingbaan kunnen kopen!

De Grote Clubactie gaat weer van start!
De Grote Clubactie start op zaterdag 19 september 2020. De loten kosten € 3 waarvan € 2,40 rechtstreeks naar Hygiëa gaat. De kopers van een lot kunnen mooie prijzen winnen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000. De trekking is op 9 december.

Hygiëa kan het geld, zeker dit jaar, heel goed gebruiken. Met de opbrengst willen we een nieuwe tumblingbaan kopen.

Vraag je trainer om een lotenboekje! Aan de drie beste lotenverkopers geeft Hygiëa zoals elk jaar een mooie beloning. Doe mee en maak kans op een cadeaubon van € 25! Iedereen die 20 loten of meer verkoopt, krijgt bovendien een waardebon waarmee je onder andere korting krijgt bij Jump XL, Slagharen en Ballorig.

Lever je lotenboekje uiterlijk zaterdag 14 november in bij je trainer. Zorg dat je voornaam en achternaam duidelijk op het boekje staan.

Nieuw: loten kopen via QR-code

Natuurlijk kunnen mensen die een lot willen kopen zoals altijd de machtiging in het boekje gewoon met pen invullen. Dit jaar kunnen lotenkopers er ook voor kiezen om een eenmalige machtiging af te geven via hun mobiele telefoon. In het lotenboekje staat een QR-code. Als je deze scant met de camera van je mobiele telefoon, kom je op een pagina van de Grote Clubactie. Hier moet de koper bij “zoek op club” Hygiëa invullen. Je komt dan op de speciale Hygiëa-pagina: https://clubactie.nl/lot/zeister-gymnastiekvereniging-hygiëa/120025.

Let op: er zijn in Nederland twee verenigingen die Hygiëa heten, dus let op dat kopers de goede selecteren (Zeister gymnastiekvereniging Hygiëa). Ook kunnen ze de naam van de lotenverkoper opzoeken. Vanwege de privacy is van je achternaam alleen de eerste letter zichtbaar. Staat jouw naam er nog niet bij omdat je nog niet eerder loten heb verkocht? Stuur dan een mailtje naar info@gymvereniginghygiea.nl, dan voegen we je naam zo snel mogelijk toe.

Let op: de loten mogen pas vanaf zaterdag 19 september verkocht worden!

Alvast bedankt!