26 juni 2021

Hygiëa zoekt trainer!

Hygiëa is op zoek naar: enthousiaste trainer(s) voor onze jongens (selectie) en voor uitbreiding van onze freerunnen en springgroepen

Hygiëa zoekt trainer!
Heb je een licentie niveau 3 (een ALO-diploma) of ben je daarmee bezig, ben je enthousiast en vind je het leuk om jongens (selectie), freerunnen of springen te trainen, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wanneer: per 1 september

Mogelijkheden

We zoeken vervanging voor de trainer van de jongensselectie en recreatie en uitbreiding van het team voor freerunnen en springen. We hebben in eerste instantie versterking nodig op dinsdag en vrijdag, maar andere dagen zijn bespreekbaar. We bieden een afwisselende trainerspositie in een leuk team met goede vergoeding en opleidingsmogelijkheden.

Wie zijn wij?
Gymvereniging Hygiëa is een bloeiende vereniging met ruim 500 enthousiaste leden in Zeist en Werkhoven. We bieden ouder- en kindgym, kleuterlessen, recreatielessen turnen voor jongens en meisjes vanaf 6 jaar. Ook zijn er selectielessen voor zowel jongens als meisjes en hebben we sinds twee jaar een groeiende afdeling freerunnen en springen. We vinden het belangrijk om de kinderen in een ontspannen sfeer op een goede manier te leren turnen. Naast de lessen organiseren we activiteiten als een kamp, Sinterklaas en onderlinge wedstrijden.

Interesse?

Stuur dan een mailtje naar:
Ingelies Vermeulen (secretaris Hygiëa)
ingeliesv@gmail.com