07 februari 2020

Informatie 3-4 kamp zaterdag 15 februari 2020

De informatie heeft even op zich laten wachten maar de indeling van de 3-4 kamp is bekend!

De wedstrijd vindt plaats op zaterdag 15 februari in Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59, 3927JP Scherpenzeel).

Informatie 3-4 kamp zaterdag 15 februari 2020
Hygiëa doet aan de wedstrijd mee met 17 teams. De indeling van de teams en het tijdschema vind je terug in de bijlagen. Kijk goed in welk team je bent ingedeeld!

Zorg ervoor dat je minimaal een half uur voor aanvang van je wedstrijdronde aanwezig bent. Als het team niet op tijd (compleet) is, kunnen ook de andere turnsters niet deelnemen. Heb je geen vervoer, probeer dit met iemand uit jouw ploeg te regelen of vraag je leidster naar een mogelijkheid. Het is de bedoeling dat het hele team blijft tot de prijsuitreiking zodat iedereen er is als de uitslag bekend wordt gemaakt.

Kleding:

Het is bij deze teamwedstrijd verplicht om het verenigingspak(je) te dragen. Lange haren moeten netjes vast (in een staart of vlecht). Wanneer je (nog) geen verenigingspakje hebt, zie de website voor het kopen van een pakje of leen het van iemand uit jouw lesuur.

We wensen iedereen een sportieve en gezellige wedstrijd toe en voor het publiek, veel kijkplezier!

Hartelijke groeten,

Bianca Koppenol (trainster)