18 mei 2021

Met ingang van 19 mei 2021 weer binnen les!

Goed nieuws! We mogen weer beginnen met trainen in de gymzalen. Vanaf woensdag 19 mei 2021 trainen we weer volgens het rooster aan het begin van het jaar.

Met ingang van 19 mei 2021 weer binnen les!
We mogen weer beginnen met trainen in de gymzalen. Nadat gisteren de regering heeft besloten door te gaan met versoepelen, hebben we net ook bericht gehad van de gemeente Zeist dat de gymzalen tot onze beschikking staan. Vanaf woensdag 19 mei 2021 trainen we weer volgens het rooster van het begin van het jaar.

NB I. Als een trainer met u heeft afgesproken dat de lessen langer buiten doorgaan (bijvoorbeeld vanwege agenda-technische omstandigheden), dan is de les alsnog buiten.

NB II. We moeten ons binnen weer aan de protocollen houden zoals die er ook waren voordat we naar buiten gingen. Je weet wel, veel handen wassen, thuis blijven als je niet lekker bent, geen ouders binnen. Voor 13 jaar en ouder komt daar nu de mondkapjesplicht nog bij. We hebben het protocol nog even bijgevoegd.

Als bestuur zijn we dezer dagen bezig om jullie allemaal een cadeautje te bezorgen als dank voor jullie steun en doorzettingsvermogen de afgelopen maanden. Mocht je aan het einde van de week nog niets ontvangen hebben, dan is de kans groot dat  iets niet klopt met de adresgegevens. We vragen je om dan even contact met ons op te nemen.

Veel sportplezier!!

Met vriendelijke groet,