21 mei 2019

Onderlinge wedstrijden op zondag 30 juni 2019

Op zondag 30 juni organiseert Hygiëa als afsluiting van het turnseizoen haar onderlinge wedstrijden in Het Binnenbos.

Onderlinge wedstrijden op zondag 30 juni 2019
De onderlinge wedstrijden worden gehouden in sportzaal “Het Binnenbos”, te Zeist. We kunnen daar meerdere wedstrijden tegelijk organiseren, wat ons eindelijk weer eens samen brengt en gezellig is.

De aanvang is m 9.45 uur. Download hier de brief met meer informatie!

Zowel de jongen als meisjes recreatie en selectie zullen deelnemen. We gaan komende weken aan de slag om de oefenstof te leren. Iedereen kan mee doen en mee doen is belangrijker dan winnen. Het is leuk om te laten zien waar we in de les mee bezig zijn en wat je dit seizoen allemaal hebt geleerd, Je kan laten zien aan papa, mama of familie/bekenden waarom turnen zo leuk is.

Hoe geef ik mij op:

Het is helaas niet meer mogelijk je aan te melden! De sluiting voor opgave was zondag 9 juni 20.00 uur.

Kleding:

Het verenigingspak is wenselijk. Heb je geen pakje, probeer deze te lenen of een eigen pakje. Jongens dragen een korte sportbroek en t-shirt.

Oefenstof:

Deze wordt in lessen behandeld en is ook te downloaden:

Oefenstof meisjes >

Oefenstof jongens >

Overige:

Om deze dag mogelijk te maken vragen we entree. Voor personen ouder dan 12 jaar is dit € 1,50. Ook zal er een winkeltje zijn met koffie/thee/limo en iets lekkers!!! Er wordt geen inschrijfgeld gevraagd.

Wanneer er nog vragen zijn, kunnen die voor of na de les gesteld worden of neem contact op met de wedstrijdcommissie.

Namens de wedstrijdcommissie,

Wedstrijdsecretariaat        : Renate Dijkman     email: hygiea.wedstrijden@gmail.com

Leiding                             : Bianca Koppenol    email:  bi333@live.nl