16 mei 2020

Ook buitenlessen voor volwassenen en ouder- en kindgym

In de week van 18 mei starten ook de ouder- en kindgym en de lessen voor volwassenen weer.

Ook buitenlessen voor volwassenen en ouder- en kindgym
De activiteiten vinden plaats in de buitenlucht en uitsluitend onder begeleiding van onze trainers. Daarbij volgen we de richtlijnen uit het landelijk algemeen sportprotocol van het NOC*NSF en de algemene richtlijnen van het RIVM.

We gaan buiten sporten zonder binnen-faciliteiten. Dat betekent dat iedereen in sportkleding moet komen, dat er in principe niet geplast kan worden en dat u zelf water mee moet nemen als u wat wilt drinken.  Bij slecht weer kan er geen les gegeven worden. Motregen en wat kou, daar kunnen we wel tegen, maar stortregen en onweer, dan gaat de les niet door.

Rooster ouder- en kindgym

Woensdag 09.15-10.00 uur Bisonveld Hedda
Woensdag 10.15-11.00 uur Bisonveld Hedda
Zaterdag 10.45-11.30 uur  Bisonveld Hedda

Rooster volwassenen

De inhoud van de lessen zal wat anders zijn dan u van ons gewend bent. We mogen buiten geen muziek gebruiken, de omgeving is anders dan normaal. Toch hopen we u een prettig en sportief uurtje te kunnen bieden.

dinsdag 19.30-20.30 uur Aerobic Fit Couwenhovense veld Arianne (eerste les dinsdag 19 mei)
donderdag 09.30-10.30 uur Pilates gymfit Bisonveld Margreet (eerste les donderdag 21 mei)
donderdag 19.30-20.30 uur Pilates Couwenhovense veld Arianne (NB: geen les op Hemelvaartsdag, eerste les donderdag 28 mei)

Toekomst
Er wordt op dit moment hard gelobbyd om de gymzalen weer op te krijgen, maar of dat gaat lukken, dat weten we niet. Vooralsnog staat dat op 1 september, wat zou betekenen dat we in ieder geval (als alles goed gaat) volgend seizoen weer op onze vertrouwde locaties les kunnen geven. In dat geval maken we het seizoen buiten af. Mocht het allemaal eerder kunnen, hoort u van ons.

Voor het bestuur en voor de trainers is dit een nieuwe ervaring. We hebben zin om dit samen met u te gaan ervaren, maar hopen ook op uw medewerking en clementie bij eventuele opstartproblemen.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur

Zie voor het volledige rooster de pagina Lesrooster