19 september 2019

Springwedstrijd in Oudewater op 2 november 2019

Op zaterdag 2 november wordt in Oudewater een springwedstrijd gehouden voor recreatie, recreatie+ en D3. Lees hier hoe je je kunt aanmelden.

Springwedstrijd in Oudewater op 2 november 2019
Het seizoen is nog maar net begonnen en de eerste wedstrijd staat al voor de deur. Een leuke, recreatieve (regionale) springwedstrijd. Goede start van seizoen 2019-2020! De wedstrijd vindt plaats op zaterdag 2 november in Oudewater (Sporthal de Eiber, Papenhoeflaan 43).

Er wordt geturnd in teams  van 6-8 turn(st)ers op 2 of 3 toestellen/onderdelen:

1. Minitrampoline
  2. Lange mat
  3. Minitrampoline met kast

De wedstrijd is bedoeld voor turn(st)ers in de recreatie, recreatie+ en D3. Per team wordt een keuze gemaakt in niveau en de toestellen/onderdelen.

Inschrijven voor deze wedstrijd kan t/m 25 september. Vul het strookje onderaan deze brief in, doe deze samen met €2,00  in een envelop en lever hem in de les in. De indeling van de teams wordt o.b.v. leeftijd en niveau gemaakt. De wedstrijdindeling is 1-2 weken voor de wedstrijd bekend en wordt via email verspreid.

Kleding:

Het is bij deze teamwedstrijd verplicht om het verenigingspak(je) te dragen met witte turnschoentjes en effen witte sokjes (of het hele team op blote voeten). Wanneer je (nog) geen verenigingspakje hebt, kijk op de website hoe je er een kunt aanschaffen of leen tijdig een pakje van iemand uit jouw lesuur.

Het belooft een super leuke, sportieve, gezellige TEAM-wedstrijd te worden. Meld je snel aan!

Inschrijfformulier downloaden >