26 november 2018

Uitslag Grote Clubactie en Rabobank Clubkas Campagne

De uitslag van de Grote Clubactie 2018 en de Rabo Clubkas Campagne is bekend. Met de Grote Clubactie hebben we dit jaar € 1010 euro binnen gehaald en met de Rabo-actie € 376,57. Samen een fanastisch bedrag dat we goed kunnen gebruiken!

Uitslag Grote Clubactie en Rabobank Clubkas Campagne
Er zijn drie leden die meer dan 25 loten hebben verkocht voor de Grote Clubactie: Kim van Os, Yara Schrijvers en Evi Versluis. Fantastisch gedaan! Een dik verdiende cadeaubon van € 15 is naar jullie onderweg.

Je kunt nog t/m donderdag 29 november (23:59 uur) online loten kopen. Dit kan op de speciale Hygiëa-pagina: http://clubactie.nl/actie/ZDGVHygiea (klik op de rode knop ‘Steun ons’).

Uitslag Rabo Clubkas Campagne

Tijdens de feestelijke finaleavond op dinsdag 30 oktober 2018 in het Figitheater is bekendgemaakt welk bedrag iedere club ontvangt. Er deden maar liefst 227 verenigingen mee. Er is gestemd door 3.346 leden van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Elke stem was daarmee € 8,97 waard. Hygiëa mocht een cheque in ontvangst nemen voor het mooie bedrag van € 376,57.

Heel veel dank aan iedereen die aan de acties heeft bijgedragen!